Un altfel de fast food

Poate că şi tu când te auzi de  fast food automat te gandeşti la mâncare nesănătoasă. Acest lucru se întamplă din cauză că în ţara noastră toate restaurantele de acest gen vând de obicei produse prăjite, semipreparate sau preparate pe care le încălzesc. După cum deja şti aceste mici compromisuri la care apelezi atunci când îţi este foame sunt  nesănătoase. După o documentare prealabilă, m-am gândit să vin cu câteva soluţii pe care eu le folosesc ca să mă bucur de o mâncare sau dacă nu poate fi numită altfel de o  gustare până când e gata o masă mai consistentă şi sănătoasă:)

Să facem, deci, o listă de opţiuni:

1. Fructele şi legumele– sunt bogate în vitamine, sunt uşor de procurat şi pot fi consumate ca atare; unde mai pui că ai şi de unde alege:)

2. Semintele, alunele, nucile, stafidele– sunt gustari sănătoase care conţin de asemenea şi grăsimi esenţiale necesare organismului. Stafidele conţin potasiu, fier şi satisfac pofta de dulce…care se pare că este destul de mare în sarcină:D

3. Iaurtul- conţine calciu, vitamine şi minerale bune pentru tine şi pentru bebe. Unde mai pui că pe timpul verii este şi foarte răcoritor. Alege însă iaurtul simplu şi adaugă tu fructe proaspete preferate sau o lingura de dulceaţă dacă nu îţi place asa simplu.

4. Cerealele integrale– poţi să îţi pui cu tine o porţie din cereale preferate pe care le consumi ca atare sau cu iaurt.

5. Salatele– poţi să le prepari într-o mulţime de varietăţi, iar prepararea lor durează 5-10 minute. Le găseşti peste tot, chiar şi la restaurantele de tip fast-food, daca te „trezeşti” intrată din „inerţie” într-un astfel de local:)))))))

6.  Brânzeturile slabe şi lactatele în general sunt de asemenea o alegere bună şi sănătoasă; pot fi consumate fără să trebuiască preparate într-un fel. Nu cred că mai e nevoie să amintesc de proprietăţile nutritive ale acestora ca să te conving să le consumi, nu:P

Acestea au fost doar câteva din micile trucuri pe care le  poţi folosi ca  fast food atunci când simţi că foamnea te-a răpus şi parcă nu mai poţi rezista tentaţiei de a înfuleca la repezeală ce pică în cale, egal că e sănătos sau nu. Şi acum mai mult ca niciodată trebuie să încerci să ai o dietă sănătoasă şi echilibrată, dacă nu pentru tine….pentru cel mic cu siguranţă:)

 

Categorii : Alimentație
Etichete :